....vervolg van de Hoofdstad

3 juli 2006 - Buenos Aires, Argentinië

 

Hola amigos,

Sorry voor het late vervolg van ´De Hoofdstad`, maar we hebben het hier ook zo druk met alle activities van ons! En zeker nu de tijd gaat dringen, next week vliegen we gewoon alweer naar Holanda..

Zometeen staat de bios van 23.45u op het programma, dus het wordt even een korte versie en helaas niet wat jullie van ons gewend zijn Smile

Buenos Aires is echt geweldig, een super metropool waar van alles te zien valt en van alles te beleven valt! Vorige week zijn we nog met een hele groep Nederlanders naar een Nls cafe gegaan om voetbal te kijken. Er was super veel pers en er waren veeel fotografen aanwezig om alles vast te leggen (NLers in Buenos Aires, en iedereen natuurlijk in het oranje!). De volgende dag hebben we dan ook de krant gehaald! Helaas dan wel net niet onze hoofjes, maar WEL die van de man die steeds naast ons stond, ff photoshoppen dus. Na de wedstrijd nog lang met zijn allen op straat gefeest en daarna uiteten gegaan (zie foto´s vorig bericht). De volgende dag weer met zijn allen uiteten gegaan en daarna tot diep in de ochtend naar een club geweest!

Buenos Aires heeft veel weg van Europese wereldsteden zoals de haven van Amsterdam, de huizen uit Parijs en Antwerpen en de straten van Rome.
Daarnaaaaast is het eten echt niet te beschrijven lekker! Zo komen we net ook weer uit een heel gezellig restaurantje rollen, het is nu 23.15u, en dat is nog redelijk op tijd klaar hier. Gisteren zijn we met een groep bekenden gaan eten en toen liepen we pas om 00.30u het restaurant binnen. Dus het zal wel erg wennen worden als we binnenkort weer optijd moeten gaan eten.

Nu wordt t rennen voor de bios, t volgende berichtje komt er snel aan... Truste allemaal, X