HUP ARGENTINA HUP...

17 juni 2006 - Salta, Argentinië

zooo
we zitten nu een paar dagen in argentinie... en het bevalt ons eigenlijk wel... op woendag lekker ge-BBQ-ed (bbq begon om half 12 ´savonds) ze eten hier echt laat, daarna nog naar een kroeg, en daarna nog naar een discotheek, om ´sochtens vroeg om 7 uur weer thuis te komen.. gezellig dus. smiddags ontbijt op terrasje, yoni is nog even naar de kapper geweest, en daarna rond een uur om half 8 geluncht, en om half 12 weer heerlijke steak gegeten in restaurant..

´s ochtens natuurlijk voetbal gekeken ARG moest om 10.00 spelen (Argentijnse tijd)
was hartstikke leuk om de argentijnen uit hun dak zien gaan.. volgens mij veel meer passie dan de nl-ers.. maar ja het was dan ook 6-0, toen natuurlijk om 1 uur (ja 5 uur tijdverschil) nederland gekeken in de kroeg met nog een stuk of 15 andere nlers.. leuk hoor.. "het oranje gevoel"¿?! afgelopen nacht de bus gepakt richting resistencia, nu 8.15 en la manaña zitten we op busstation ergens in het noorden van argentinie te wachten op de bus die over 45 ons naar de watervallen van iguazu brengt waar we ook nog even een dagje naar brazilie gaan.. nog eens 7 uur in de bus- dus

zo het volgende bericht komt waarschijnlijk vanuit of iguazu of Buenos Aires.. veel plezier nog in nederland, ik hoop dat het een beetje lekker weer is..... hahaha

Foto’s